Інформація
Пошук

Гарантія та сервісне обслуговування

ЯКІСТЬ ТА НАДІЙНІСТЬ
Ми реалізовуємо лише якісний товар, виробники/постачальники котрого перевірені часом та досвідом. Ми не торгуємо завідома бракованим або неякісним товаром. Весь товар перед відправкою пильно перевіряється нашим персоналом.

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН
На більшість товару з нашого асортименту поширюється гарантія, термін якої складає від 1 до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника/постачальника. Терміни гарантійних зобов’язань вказані в описі товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних обов’язків є гарантійний талон виробника/постачальника або гарантійний талон від нашого інтернет-магазину. Слід звернути увагу, що не всі товари можуть мати гарантію.

ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ
Обмін/повернення товару здійснюється на основі статей Закону України “Про захист прав споживачів” та інших законодавчих актів та нормативів. Товар підлягає обміну в 14 денний термін, не враховуючи день покупки. Для обміну/повернення необхідно при собі мати паспорт громадянина України, чек покупки, гарантійний талон (якщо такий є), а також необхідно враховувати наступні умови:

  1. Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  2. ​Товарний вигляд збережений - залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований.
  3. Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

ДЕ ОБМІНЯТИ / ПОВЕРНУТИ?
Товар можна обміняти в пунктах видачі товару або відправити його до нас. Обмін на аналогічний товар або повернення коштів здійснюється в 7-денний термін.

ПРИМІТКИ
Слід звернути увагу, що кожен товар має специфічні властивості, тому зазвичай, умови гарантійних зобов’язань можуть відрізнятися в залежності від комплектації товару. Більш детальні умови для гарантійного обслуговування викладені в гарантійних талонах товарів.

Ми можемо відмовити в гарантійному ремонті чи обслуговуванні якщо:

  1. Порушено збереження гарантійних пломб (якщо такі є).
  2. Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
  3. Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
  4. Було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації чи компоненти виробу, змінена конструкція або схема товару.
  5. Невірно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:

  1. Природний знос або вичерпання ресурсу.
  2. Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину сторонніх предметів і т. п.).
  3. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
  4. Пошкодження в результаті дуже високого тиску в системах, гідроудару.
  5. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
  6. Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання чи підключення товару до інших виробів.
  7. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації.
  8. Якщо несправність викликана неправильним і непрофесійним монтажем, чищенням їдкими або абразивними речовинами, неправильною експлуатацією або неправильним ремонтом, здійсненим неуповноваженими на ремонтні дії особами.
  9. Якщо несправність викликана забрудненнями води або пошкодженням систем водопроводу.
  10. Якщо пошкодження сталися в процесі транспортування вироби самим покупцем.
  11. Гарантійні зобов'язання не поширюються на гумові вироби, прокладки, резинки та розхідний матеріал.